Kväll typ

Inte kunnat blogga idag för inläggen har inte viljat publiceras. Ja jag blev sur gjorde två inlägg, men inga laddades upp slängde typ mobilen i golvet.
Aja, skoldagen har nog varit mer än perfekt, aldrig skrattat så mycket med mina twins.
Tror jag inte kan vara lyckligare än vad jag är nu. Men jag saknar fortfarande henne. Inget kommer bli detsamma, i have to move on.
Aja, sommaren 2013, kommer bli kaos.
Sedan nästa club soda eller gothia kommer bli kaos eftersom jag och my twins går ;)
Boys watch out , har tre hetingar med mig!

Längesen jag varit såhär kääääär i en kille och han är min. Crazy.
Haha aja random bilder.


Kommentarer
Postat av: dddd

Vem är du ihop med?

Svar: hej anonyma sak, kommentera inte anonymt.
Alexandra

2013-01-10 @ 21:22:08
Postat av: Alexandra Forsberg

är de du & han på första bilden finis! ♥

Svar: japp det är det sötnos! <3
Alexandra

2013-01-10 @ 22:58:01
URL: http://aaalexandraforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0