facebook

adam:
hmm, att beskriva dig går knappt, vi har känt varandra i typ 8 månader ? om inte mer, aja, du är min allra bästa killkompis, som en bror, man kan göra allt med dig och man kan snacka om allt med dig, du är bäst men ibland kan du va pain in the ass, men för det mesta är du den goaste killen man vet .
finns inte ord för dig, alla borde ha en vän som dig. 
du har alltid funnit för mig, fast jag mått piss, jag har varit kaxig mot dig, dampat, skrikit på dig , men du har alltid funnits där. jag vet inte vad jag skulle gjort om duj skulle lämna min sida. för du är en del av varför jag är den tjejen jag är idag. det är du som varit en del av att jag kämpat. 
kärlek till dig, och älskar diiiig! ♥

Felicia:
har inte känt dig alls länge, men du är verkligen underbar, och du förstår en i alla lägen. 
vi måste verkligen träffas, vi har alltid bestämt när vi ska ses men något kommer alltid i vägen, hoppas jag får ha dig som vän för du är verkligen en sann vän, <3
du är snygg,fin,vacker,snäll,gullig,underbar osv. 
älskar diig <3

Nikolina:
ÅH MIN UNDERBARA SYSTER, DU ÄR SOM EN SYSTER FRÅN DAG ETT JAG LÄRDE KÄNNA DIG HAR JAG ALLTID VETAT ATT DU OCH JAG SKULLE BLI TAJTA. 
JAG KOM IHÅG FÖRSTA, varför skriver jag med caps ?
aja, haha kommer ihåg första gången jag träffa dig, i nordstan , mitten av nordstan, vi va nervösa båda två.
och du hade med dig mandis och jag emelie. men efter en halvtimme släppes allt, och vi gick runt ALLA 4, som att vi hade känt varann i hundra år, jag hittade en syster jag aldrig kommer släppa fast vi bråkar.
jag älskar dig och inget kommer komma emellan oss. <3 
du är en sann syster och jag kommer alltid finnas för dig , genom vått och torrt. <3

Fredrik:
ehm ja , våran historia, är faktiskt historia :S
haha, det började att vi båda började på Centrina i 6an, fyra- fem dagar efter att skolan hade börjat blev vi ihop hahaha, en vecka senare va det slut...(mitt fel) och ah, sedan tog det flera månader innan vi började snacka igen, och nu är du en av dom få som vet faktiskt mycket om mig. du har liksom alltid funnits där fast vi knappt snackar, men jag vet alltid att jag kan räkna med dig. 

Maja:
jadu, haha hur v i träffades va ju i stan, när du va med adam, vi hälsade osv, och fick reda på att du dansa osv så blev ju lite intresserad av vem du va och tyckte vi skulle bli vänner.
och sedan 2 veckor senare dök du upp på samma dans som jag? du gick förbi mig men sedan så märkte båda, haha rätt komiskt, men aja, och nu så har vi börjat i två danser tillsammans, och  vi är med varann ibland på fritiden med förutom dom 2 lektionerna, och ah, du betyder faktiskt mycket fast vi inte känt varann länge, och tror vi kommer bli rätt tajta, MEN JAG VILL HA TBX MINA JEANS HAHA <3
men älskar dig! 

Hannah:
ja, jag har känt dig i flera år faktiskt, UTAN ATT TRÄFFAS?! ååh, vi får ses snart. annars så får jag agro eller något. aja, du vet faktiskt sjukt mycket om mig, och vi har bråkat blivit sams bråkat osv, men ändå alltid blivit vänner. du har blivit som en syster fast vi är systrar på avstånd. jag vet att jag alltid kan snacka med dig, om allt. och jag älskar dig för den du är och kommer alltid göra det. 
du är underbar,snäll,gullig exakt som du är, glöm aldrig det, och jag finns alltid för dig om det är något! 
lavjuu <3





Kommentarer
Postat av: Majaaaaa

AHAHA ja du ska få tillbaka dom när vi träffas! Älskar dig också hahah <3

Svar: haha braa!
Alexandra

2013-01-10 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0